Donderdagavond ad(h)d

Daar was ik weer,

half 8 s’avonds dit x,

ik had gisteren een foutje gemaakt qua tijd,

alhoewel ik zei dat het half tien was,  was het al half 11,

zo heb ik me af en toe ook verslapen vroeger toen ik nog naar school ging.

dan zette ik de wekker om 08:30 omdat ik er half 8 uit moest,

dit alles heeft denk ik wel te maken met m’n ADD ,

wat dat is?

Een concentratiestoornis , die ik redelijk goed onder controle heb op het moment zelfs zonder medicatie.

Maar toen ik een jaar of 16 was , werd toch echt duidelijk hoe ongelofelijk chaotisch ik wel was, ik sprong van de hak op de tak.

maakte mijn zin niet af of ik zag alweer een ander leuk onderwerp.

Maar ondanks alles ben ik echt een mega goede snelheid speler,

echt, je wilt geen Halligalli tegen mij spelen!

of je moet er net zo goed in zijn als ik,

maar dat betwijfel ik !

Vanavond maar weer gezellig voor de tv zitten,

ik heb eigenlijk 2 avonden per week dat ik mijn televisie aanzet met het idee dat ik ook daadwerkelijk iets wil zien,

de meeste keren zap ik wat door de Amerikaanse zenders

maar meestal kijk ik liever Youtube / Netflix / Videoland op m’n laptop

Vanavond is het weer expeditie Robinson , over een uur.

Met verbazing kijk ik elke week weer hoe Soundos toch nog een ronde verder komt ?!

Die vrouw werd toch gehaat en niemand wilde haar erbij hebben,

maar ja , ze is niet sterk , dus kan ze er later elk moment worden uitgeknikkerd.

Nee van mij mogen Niels of Carlos winnen , en Kaj mag ook wel in de finale strijden.

Dus ga ik nu maar weer afwachten wat er deze week allemaal gebeurd,

Oja, de andere avond komt morgenavond , dan kijk ik naar The Voice , althans, de blind auditions en de battles vind ik dan wel wat, die liveshows kunnen me gestolen worden, ik hoor aan het eind wel wie er gewonnen heeft!

Ciao xxxxx

 

Plaats een reactie