Heey Hallo daar ben ik weer!

Nou daar was ik weer hoor,

Er is weer een hoop gebeurd,

Kerst, oud en nieuw, wat overigens fantastisch was!!

maar voor nu,

ik ben begonnen met koolhydraatarm te eten.

en ik moet zeggen het bevalt me prima!

op de avonden na, wanneer ik echt trek heb in lekker veel eten, maakt me niet uit wat, als het maar veel is.

Zo heb ik bijvoorbeeld al dit gemaakt:

Broccoli kerrie soep (nog niet gegeten maar in de vriezer gedaan, altijd makkelijk!) wel even een lepel van geproefd en jammie dat smaakte errug goed!

Dus deze vrijdag als een vriendin van me overkomt maar even samen een goede kom broccoli soep eten! 🙂

Bloemkool kaas tosti’s – to be honest .. mwaw, niet vies , niet persee heel lekker. En met alle voorbereidingen treffen om bloemkoolrijst te krijgen, weegt het niet echt op, dus die zal ik vast niet meer zo snel gaan maken!

Kipshoarma – Ja ja , dit noemen ze nou echt een goede maaltijd ! ofnouja, het was gewoon erg veel kip en erg veel lekkerheid. En nog superduper simpel ook! Je bakt het kipshoarma goed bruin 400!!gram :O (ik verdenk mezelf ervan dat ik hoewel ik dacht echt lang genoeg gebakken te hebben , toch net niet lang genoeg gebakken had, het smaakte bij mij soms nogal zacht , en blehh als ik iets vies vind is het niet goed gebakken vlees) nja dat vlees dus bakken, je legt op een bord , 100 gram ijsbergsla in reepjes gesneden. neemt een goede eetlepel griekse yoghurt en een flinke eetlepel biologische mayo dat meng je samen in een bakje met geperst half teentje knoflook (nu heb ik geen pers dus had ik maar even wat knoflookpoeder erin gegooid) je legt het vlees op de sla en daarover goed je het “knoflook”mengseltje en smullen maar 😉

mascarpone pannenkoek – ook beheurlijk goed te doen!

en vanavond een spinazie gehaktschotel met wat feta en tomaatjes

Al met al ben ik erg te spreken over het dieët, ik ga denk ik alleen wel ff de calorieën tellen die ik op een dag eet, wie weet zou ik zelfs tussendoor ook nog wat koolhydraatarme dingen mogen eten!

Nou, wie weet tot snel! ciao !

 

 

Plaats een reactie